ماسك هاي خانگي خانگي براي رشد مو و براي موهاي خشك ، آسيب ديده و پرزدار

۴۴ بازديد

قرار گرفتن در معرض روزانه در معرض نور شديد خورشيد ، تغييرات آب و هوا ، استرس و آلودگي باعث مي شود موهايمان شكننده ، كسل كننده و مستعد آسيب شود. در حالي كه ما از محصولات بي شماري كه در بازار موجود هستند مي دانيم ، هيچ چيز بهتر از مواد طبيعي نيست. اين ماسك هاي آسان نسيم مو را امتحان كنيد ، كه راحت مي توانيد شلاق بزنيد و باعث شگفتي روي موهاي شما خواهد شد.

دكتر رينكي كاپور ، متخصص پوست و مو و جراح پوست ، كلينيك زيبايي شناسي ، معتقد است كه موهاي خشك و بدون سر و صدا در هر نقطه از زمان مورد استقبال قرار نمي گيرد. "دلايل اصلي خشكي و سرخ شدن موهاي شما وجود دارد:

دوش آب گرم ، شامپو زدن بيش از حد ، شيك زدن بيش از حد ، استفاده از محصولات اشتباه حاوي سولفات ها و الكل كه باعث خشك شدن موها مي شود و مسواك زدن صحيح نيست." به همين منظور ، دكتر كاپور روال ساده اي را ارائه مي دهد كه شامل شستشوي موهاي شما هر دو يا سه روز يكبار با شامپو مناسب ، شستشوي موهاي شما به آرامي و يا خارج شدن موهايتان با روسري يا كلاه است. و البته ، خوردن يك صبحانه سالم و تغذيه اي قبل از شروع روز براي سالم نگه داشتن موهايتان.

براي موهاي خشك1. 5 قاشق غذاخوري آبدان و خرد شده را به همراه 2 قاشق غذاخوري روغن زيتون مخلوط كنيد.2. مخلوط را روي موهاي خشك بماليد.3. به مدت 20 دقيقه آن را بگذاريد و شامپو را خاموش كنيد. حتما شرط كنيد.

كاسه ريشه هاي شما را تقويت مي كند در حالي كه پنير و روغن زيتون باعث افزايش رطوبت و درخشش مي شوند.

براي موهاي معمولي براي تغذيه رشته هاي خود و سالم و براق نگه داشتن آنها ،

1. مخلوط 2 قاشق غذاخوري هر يك از آرد گرم و پودر بادام را به همراه يك عدد تخم مرغ آماده كنيد.2. مخلوط را روي موها بماليد و بماليد.3. بعد از 30 دقيقه شامپو خاموش كنيد.

براي موهاي چرب

1. دو قاشق غذاخوري هر يك از دانه هاي موتان را از گياهان متان و مخلوط شده در شير نارگيل مخلوط كنيد.2. اين را به پوست سر خود ماساژ داده و به مدت يك ساعت بگذاريد.3. شامپو و شرط ارسال اين.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.